KOLLA NYA BLOGGEN!!

Har nu en ny blogg för detta namn på den här bloggen är svårt att komma ihåg. Liksom två i och två a, sen ett s och blo.gg. Hahha liksom hur svårt som helst, lol men anyways. Checka nya bloggen: http//juliakihl.blogg.se/
 
Mycket stilren och sådär :)
 
See ya no more alligator...

Dag 4. Min favorit eyeliner♕

 
 
 
 
Min favorit eyeliner!
Jag älskar eyeliner, det liksom framhäver ögonen och allt där i mellan. Den är lätt att tvätta bort och ger en stark svart, tror de finns i brunt också.
FEM AV FEM JULISAR!!!
 
 

Dag 3. Skolämnen

Skolan! Jag älskar skolan! Haha men jag älskar att vara med vänner och lära sig en massa nya intressanta grejer. Tex matte, det är mitt absoluta favoritämne. Det är sjukt roligt att man kan träna sig till att vara smart och förstå massa bra grejer som är väldigt bra att kunna till senare. Nu sitter jag med engelska och spanska läxa. I morgon eller på fredag ska jag börja träna för ett matteprov som vi ska ha nästa vecka. De är röd kurs och det är sjukt roligt :) Okej, mina favoritämnen då:
 
1. Matte!
2. SO!
3. Hemkunskap!
4. Spanska
 
 
Och kom ihåg: Att plugga och vara bra i skolan lönar sig till slut! :)

Dag 2. Fem sanningar

1. Jag har gaanska låångt hår. 2. Jag har bacillskräck, asså ni fattar inte hur mycket ;) 3. Jag kollar jämt på mobilen när jag äter mellis, asså jag är så inne i cypervärlden så att jag inte hör när mina kompisar pratar med mig haha. 4. Jag kan verkligen inte göra en "korvtunga" (sugtunna). Haha när jag gör det ser det ut som en dansande rumpa.
5. Jag älskar min bästa vän Juckis.

RSS 2.0