Snyggt smink till skolan

OMG!! Alltså gjorde sån här sminkning gjorde jag och la ut på bloggen, ni måste testa  den! OCh sen hennes ögonbryn, i want it all..
Här har ni en naturlig och perfekt look om man inte orkar stå och hålla på med ögonskugga. På bilden framhäver hon hennes kindben. Det kan ni göra med att ta yttepyttelite mörk bronzer under själva kindbenen och sen rouge över, because that will be PER-FECT.
Guld ögonskugga framhäver gråa ögon, precis som jag har ! ;) Denna sminkning kommer inte att ta lång tid om man inter räknar med basic grejerna. Sätt på ögonskugga, fyll i ögonbruna, eyeliner och mascara, walla. Its done! :)
Våga färg! Det är sååå snyggt när man bär färger på ögonlocken, jag tycker själv att man ska prova olika färger och sen ser man vilken färg som man passar i bäst. Lila framhäver gröna ögon, brunt framhäver blå ögon och som sagt guld/ svart framhäver grå/blandfärgögon haha.
 
Hoppas ni gillar tipsen och glöm inte att kommentera och skriv vad ni tyckte! Good night!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Väldigt snygga att ha!

2013-09-04 @ 13:23:36
Bloggadress: http://kristinaj.blogg.se

Kommentera inlägget!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Kommentera↓

RSS 2.0