♡Hårtips: Slarvig men snygg knopp♡

Här får ni en bildguide hur man gör en slarvig knopp som ahsley tisdale. Modellen för dessa bilder är min lillasyster Laura♡

Innan
  

1. Sätt upp en toffs mitt på huvudet.

2. "Böj" håret i toffsen men spara ändå hår, bild under

3. Fixa till den om det behövs

4. Snurra runt det hår som blivit kvar runt själva bullen

5. Samma

 

 

6. Och det sista

 

7. Sätt en toffs runt bullen

 8. Fixa och trixa så att det blir buckligt.

Klart! Blev det bra? Kommentera och skriv gärna hur ni tyckte mitt första hårtips var, ska jag fortsätta med hårtips?


Kommentarer
Postat av: Nea

Åh vad fint de blev! Fin blogg också :) Haha pinsamt att vi inte setts på hela sommarlovet :$ Vi kanske kan göra något nästa vecka? :*

2013-08-10 @ 09:20:02
Bloggadress: http://neabengtsson.blogg.se
Postat av: Nea

Bra :) Det blev också riktigt snyggt nu med löven i headern :)

2013-08-10 @ 09:43:06
Bloggadress: http://neabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Kommentera↓

RSS 2.0