Mornin' sunshines♡

God morgon världen!
Vad har ni för er idag ? Jag har ingen aning om vad jag ska göra, kanske måla naglar? Kommentera vilken av dom bilderna jag la upp som ni tycker jag ska göra. Om jag gör det så kommer bild självklart upp senare. Det ska visst regna hela dagen idag så då får jag en bra ursäkt att spela Sims!! Jag och Felicia har gjort en hunduppfödning och vi ska sälja hundar o sånt haha. Just det, det kommer upp dagens outfit och recension till H&M katalogen! Så jag ska hålla er uppdaterade hela dagen så kika gärna in då och då♕


Kommentarer
Postat av: Monica Tärnqvist

Bild nr 3 tycker jag!

2013-08-08 @ 14:06:42
Postat av: Alicia

3 eller 4 :)<3

2013-08-08 @ 14:34:34

Kommentera inlägget!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Kommentera↓

RSS 2.0