♡Skolan ♡

Skolan är ett ställe att lära sig på, träffa vänner och göra massor med saker. Jag börjar skolan på måndag och ska till en helt ny skola då min förra va från F-6, den nya skolan ska jag gå i tills jag gått ut 9:an. Jag är super super nervös men det kommer nog gå bra för nästan alla mina vänner ska dit. Är det imorgon? Åh just det!! Tänkte att det var typ lördag eller nåt lol... Haha så igår kväll gjorde jag mig i ordning inför skolan med att ha ansiktsmask och färga ögonbryn/ögonfransar och idag ska jag duscha och lite grejer. Men jag längtar, liksom om en dag är jag på en ny skola, det låter helt crazyyyy
Nu ska jag gå upp ur sängen så vi ses senare, RIGHT? Love y'@ll♕♡


Kommentarer

Kommentera inlägget!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Kommentera↓

RSS 2.0