Bästa dagen med bästisen ♛

Hej på er! ♚
 
Just nu har jag laddat över bilder som jag tagit! Jag och Alicia har bakat i vår familjbakartävling haha. Asså igår kollade jag på hela Sverige bakar och då så blev min familj och jag inspirerade och skulle göra varsina kakor och den som hade finast och godast kakor vann. Jag och Alicia körde och vi kom tvåa med våra fina brända "fejk" pepparkakor (skulle egentligen blivit något helt annat!) och glasyr på! Avslutar denna dag med glädjelåten "Single ladies". Ha en bra helg nu för det ska jag ha! :)
 
Sedan fotade jag och Alicia varandra, vi sminkade oss och tog jättebra bilder på olika motiv och oss själva!
Detta är våra kakor!
Detta är det som mamma gjorde!
Detta är alla bidrag! Kärleksmumsen har min lillasyster Laura gjort och smileytårtan har min lillebror Lucas gjort!
En rolig grej som jag kallar för "Girly things"
Baka!
!Baka baka liten kaka!
Recipe
 
 
Och så låten:
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilket pidrag vann då :) <3

2013-09-27 @ 23:11:28
Bloggadress: http://feliciagruvman.blogg.se

Kommentera inlägget!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Kommentera↓

RSS 2.0