Dom tre bästa mascarorna enligt mig!

Rubriken lyder! Haha men dessa tre är mina favoriter:
 
 
 
1. BIG EYES MASCARA
Betyg: 5/5 Julisar.
Dom ger jätte mycket färg och form och verkligen inga klumpar! Den är så JÄÄÄKLA grym! 
 
 
2. ROCKET MASCARA
Betyg: 5/5
Denna mascara är superbra för dom som bara vill ha ögonfransar som syns och som inte har några klumpar. Jag har själv inte denna mascara men jag vet några kompisar som har den och dom säfer att den är jääättebra.
3. Mascara Maybeline new york
Betyg: 4/4 eller 3/5
Denna mascara är bra, den fastnar och torar direkt. Det dåliga är att efter några dagar så blir den klumpig och ögonfransarna klumpar ihop sig. Därför ger jag den antingen 3/5 eller 4/5. 

Kommentarer

Kommentera inlägget!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Kommentera↓

RSS 2.0