Hairstyles Autumn 2013

Denna hårfrisyr diggar jag sjukt mycket! Stora lockar och lite snelugg.
Dip dye! Det är sjukt snyggt och verkligen inte ute. Om man inte vågar skaffa det direkt kan man ju gå till typ en leksaksaffär och köpa lite mörkare hårfärg och spraya.
Bakåtslickat hår är en rolig sak värt att testa! Haha jag ska nog testa det hemma först innan jag tar det till skolan lol.
Ruffsigt hår är så ballt, haha. Sov i utsläppt och låt bli att kamma och sen i med hårspray... WALLA!!
 
 
Ursäkta för dom olika storlekarna på bilderna ;) Aja dom är från google.
 
puss

Kommentarer
Postat av: Felicia

jätte fina hairstyles! :)

2013-09-24 @ 07:15:45
Bloggadress: http://Http://feliciagruvman.blogg.se

Kommentera inlägget!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Kommentera↓

RSS 2.0