HISS OCH DISS

 
Hela Sverige bakar! Det är så himla roligt att kolla på och man blir alltid lika baksugen när man tittar på det och försöka öka sina bakkunskaper men det blir alltid lika dåligt hur man än försöker...
 
 
 
One direction kommer till Sverige! (biljetterna släpps på lördag tror jag om ni inte redan visste det)
 Typ allt och alla snackar om det. Även om jag inte är ett fan av de som är de vääääldigt bra på att både sjunga och dansa!
Åhh jag är in love i dessa mössor! Dom är så jäkla snygga och speciellt dom i vitt! Eller ah, båda är snygga men jag föredrar den vita.
 
Vinter! Jag vill INTE ha kallt och snö! Bli blöt i fötterna när man får in snö i skorna. Att det ramlar snö när man går under en gran. Haha lol, även om jag inte springer under en gran när det är kallt och så. Det enda positiva med vintern är att man får en ursäkt att vara inne.
 
Kom inte på fler, det där är mitt största problem. haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Kommentera↓

RSS 2.0